09.08.2011

Valorile romanesti

Se pare ca ne indreptam spre valori individuale si non-valori sociale.
De ce zic asta?

Ei binee... O sa incerc sa imi exprim parerea....
Suntem o tara care ne confruntam cu probleme, cu apasari, dar in ciuda negativismului innascut pastram o speranta spre mai bine.
Numai ca si aceasta speranta traieste prin acuzele continue pe care ni le adresam noua, ca un popor. Din ce in ce mai mult, se pune accent pe valori false, pe principii gresite, se adopta filozofia unor oameni fara identitate, se urmares picanteriile lumii mondene,se exemplifica situatii aberante de dragul "audientei"... Si lista poate continua. Dar cine e vinovat, cine trebuie acuzat?
De fapt si eu incep sa acuz si fac acelasi lucru cand incerc sa gandesc spre o societate. Acest lucru se intampla pentru ca nu am increde in ideea de natiune, nu am bucuria unei sigurante sociale, pentru ca nu cred in "varfurile" actuale ale Romaniei , SUNT PREA DEPARTE DE A FI MULTUMIT!

Si m-as bucura si, in acelasi timp, m-as intrista sa stiu ca sunt multi altii care gandesc la fel. Dar, din pacate, credem intr-o rezolvare fara implicare, fara atitudine, fara mandrie SI FARA SCOP!

De ce sa asteptam si sa acuzam in continuu lipsa de performanta sociala, lipsa de interes national? de ce stam si aratam cu degetul "mai marii" Romaniei care ne conduc intamplator? De ce nu se poate ca daca unul se ridica in picioare, sa ne ridicam toti si sa sustinem aceleasi cauze? De ce fiecare generatie trebuie sa inghita si iar sa inghita???

Si poate as primi raspunsul: Suntem prea mici. Ei bine acest raspuns este de un egoism absolut. Pentru ca fiecare se vede singur si neajutorat in aceasta lupta.

Si poate si eu o sa gandesc spre acelasi raspuns. SI POATE EU, ESTI TU!!!
SI NU E BINE!!!