08.02.2012

Contuzia unei confuzii

Aparente, caracterizari, aprecieri, estimari, probabilitati, presupuneri, intuitie, instinct ...

Lucrurile poarta o nuanta de confuzie chiar si in vecinatatea sigurantei. De cele mai multe ori sunt sigur, dar pot sa dovedesc sau mi se dovedeste ca siguranta mea capata nuanta unei incertitudini. Astfel imi pavez propriile judecati sub semnul unei confuzii. De fapt, imi subestimez propriile puteri in a demonstra ca siguranta mea e sustinuta de un mecanism independent de valori in care egoismul sigurantei poseda cheia unui altruism al intelegerii efectului dedicat cauzelor incertitudinii.

Sub o perceptie singulara, consider ca cel mai greu razboi il duc cand aceasta "confuzie" se manifesta ca o contuzie. Este vorba despre acea lupta cu caracter intrinsec, in care exteriorizarea creaza slabiciunea manifestarii sub semnul nesigurantei si al incertitudinii. Este o lupta care poarta pagubele unei interactiuni cu cei ce iti disipa viziunea asupra lucrurilor certe, asupra sigurantei, asupra unei structuri palpabile ale propriilor valori.

De aceea, negatia incertitudinii poate fi controlata doar de interactiuni, doar de convingeri, doar de crezuri, doar de intelegerea rostului de a fi sigur.



ORICAT DE MULT AS FI INCERT SUNT DESTUL DE SIGUR CA SUNT LA FEL!!!


"O idee este ceea ce defineste alta idee" - CV