26.11.2010

Temeri

Ma tem ca....

Asa incepe totul. Negativismul este cea mai utilizata "metoda" de a anticipa. Iar anticiparea reprezinta moara energiei atunci cand privim cu teama.
Fiecare secunda este teama si umbra urmatoarei secunde. Esenta mea umana contribuie la intretinerea nesigurantei in fluiditatea vieti. Si totul incepe sa se contureze sub o singura expresie: "Ma tem... de mine"

De ce???
Pentru ca eu sunt promotorul ideilor, pentru ca eu detin controlul fricii, pentru ca eu sunt cel care imi provoc teama.

Cu alte cuvinte, teama reprezinta aspectul egoist al propriilor conceptii si idei despre viata. Suntem doar o adiere sub puterea timpului, astfel ca temerile noastre trebuie sa se concretizeze in actiuni precaute si nu intr-un stil de viata.

Teama va fi mereu, dar dincolo de ea trebuie sa intelegem ca speranta dobandirii ei este calauza drumului nostru.

______________________
"O idee este ceea ce defineste alta idee"