18.08.2013

Am inceput un nou drum

Am incept un nou drum. Nu stiu undeva va duce, nu stiu unde vreau sa ajung, dar pasii mei se grabesc… Imi ridic privirea catre zare, dar drumul pare atat de lung incat se amesteca in abisul orizontului. Ceasul se invarte foarte repede, dar timpul parca sta pe loc. Totul devine relativ si, usor, usor, imi dau seama ca imi pot creiona propriile carari…

Gandurile se amesteca si devin cea mai buna culoare pentru peisajele mele. Totusi, un gand se opreste catre o floare, care statea neclintita in drumul meu. Incepusem sa realizez ca e singurul lucru pe care nu il pot controla; iar toata lumea creata de mine se invartea in jurul acelei flori... Din acel moment nu mai puteam sa imi controlez emotiile, starile mele oscilau sub diferite forme, toata atentia mea era indreptata spre un singur loc. Ma apropriu incet si privind catre floare, parca purtam un dialog, unde raspunsurile devenea intrebari, iar intrebarile enigme…

Ma las invaluit de frumusetea florii si incep sa caut raspunsuri printre miile de petale ce se invarteau in jurul meu. Fiecare petala avea un mesaj, iar adierea vantului purta topica misterului. Nu reuseam sa inteleg ce se intampla, cuvintele se rostogoleau catre mine, totul parea atat de liric…

Acum incep sa inteleg ca raspunsurile pe care le cautam erau ecoul unei melodii si pasii unui dans.

VREI SA CANTAM SI SA DANSAM IMPREUNA???